mandag den 27. juni 2011

Kom frisk!

Jeg møder mange, der siger, at det her kage-halløj, virker helt uoverskueligt for dem, at starte op på. Men jeg har sagt der før og siger det igen, det er slet ikke så svært som det ser ud. Prøv selv at se nogle af mine første kager:




Nogle større kunstværker, kan vi hurtigt blive enige om, at de ikke er. Men øvelse gør mester og jeg har øvet mig, så jeg næste kastede op ved synet af kager. De her er jeg ret glade for:


Adams dåbskage



Williams 1 års fødselsdagskage



Bryllupskage



Frugtkage.

Så i kan bare komme i sving!

6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle utrolig flotte kager(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja det er slet ikke så svært som det ser ud. Det kræver faktisk bare mest tålmodighed.

    Jeg er helt tosset med Williams fødselsdagskage. Kan godt huske den fra MM. Den er super sød.

    SvarSlet
  3. Du er jo sygt god til at lave kager? vidste jeg det? Jeg har for nylig set andre herinde også som jo også kan det skidt der, wow! Respekt.

    SvarSlet
  4. Tak tak.

    Kristine; nej, det vidste du måske ikke, for jeg er blevet lidt doven og laver dem ikke så tit mere. :)

    SvarSlet
  5. Den med dyrene er lige til at kramme! :-D
    nu får jeg altså lyst til at lege med kagedekoration igen... :-)

    SvarSlet
  6. Gør det! Det er med at udnytte det, når lysten er der! Den var også til min søns første fødselsdag, så den skulle være helt perfekt.

    SvarSlet