tirsdag den 7. juni 2011

Om dårlige vaner.

Jeg er virkelig god til at sove - som i meget! Som sådan er det jo ikke en dårlig vane, medmindre man overdriver det og det er så det jeg nemt kommer til, når jeg har mulighed for det.
Om natten sover jeg som regel fra 23 tiden og så sålænge jeg får lov om morgenen. I dag sov jeg til lidt over 8, fordi bettemanden var en dygtig sovetryne.
Men mit helt svage punkt er middagsluren eller bare luren, for det behøver ikke være til middag. Jeg elsker at sove om dagen. Det er så skønt og jeg har meget svært ved at komme op igen. I dag sov jeg fra 12-14 og snoozede den så lige et kvarte mere bagefter. Hvis ikke jeg skulle hente William ved jeg ikke hvornår jeg var kommet op. Hurra for UCN's meget få undervisningstimer!
Men en dårlig vane er det altså, det der med middagsluren, for nu føler jeg mig pludselig vildt træt i løbet af dagen, fordi mit søvnbehov stiger hver gang jeg tager en lur. Det bliver eddersparkemig en hård opstart til august, når jeg skal have 32,5 timer om ugen i vuggestue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar