onsdag den 29. juni 2011

Rækkehus og kage.

Det virker sgu, at gøre alvor af trusler og sende advokaten efter folk. Vi havde jo fået et rækkehus, som vi så ikke havde fået alligevel og boligselskabet nægtede at tage skyld på sig og var generelt bare ikke særlig samarbejdsvillige, så vi blev sure og ringede til advokat Michael Møller Andersen. Han sendte i mandags en mail til boligselskabet og i dag fik vi sørme lige en mail om, at vi var blevet tilbudt rækkehuset lige ved siden af det vi skulle have haft. What a coincidence! (Not!)
Vi gik derover for at kigge det og beboerne var ret overraskede over, at vi kom så hurtigt, for de havde først lige sagt den op i dag. Så boligselskabet har godt nok haft travlt med at få det tilbud sendt ud til os, men skidt pyt, nu har vi afblæst advokaten og flytter ind i det nye rækkehus pr. 15. september. Kryds lige fingre for at det ikke går galt igen, ikke?

Desuden kan jeg fortælle, at det her kage-halløj vist er steget mig til hovedet, for jeg tog mig selv i at sige følgende sætning til William i dag; "Spis lige din kage først, så må du få en frugt." Say what? Og jeg læser til pædagog. Pas på med at sende jeres børn i min institution her om et års tid.

3 kommentarer:

  1. Tillykke :-)
    En eller anden form for retfærdighed er der altså til :-)
    Kh.Lotte

    SvarSlet
  2. Også tillykke herfra, og fed sætning du lige fyrede af der. Du må gerne være min mor.

    SvarSlet
  3. Åhr Kristine, jeg vil super gerne være din mor. Jeg tror jeg er en ret god en, hvis jeg skal sige det selv. Altså selv om jeg nogen kan prioriterer kage over frugt.

    SvarSlet