torsdag den 30. juni 2011

Sommer, regnvejr og hundelort.

Dejlige ting der er sket i vores ferie so far:
  • William har ladet os sove til tæt på 9 alle dage.
  • Vi har voldhygget på legepladserne.
  • Vi har fodret ænder.
  • Vi har været i svømmehal.
  • Vi har haft besøg af mormor, morfar, onkel og moster.
  • Vi har fået vores rækkehus.


Knap så dejlige ting, der er sket:
  • William har stukket hele klør fem ned i en hundelort på legepladsen.
  • Jeg har sat mig i en halvspist fiskedelle, som han så sødt havde plantet på mit cykelsæde imens jeg slæbte os op ad sohngaardsholmsbakken.
  • Jeg har cyklet hjem fra svømmehallen i regnvejr med en møg sur ungen på cykelsædet.
  • Har fået min månedlige ven på selvsamme cykeltur.

Men lige nu sover øglen, jeg har sofaen for mig selv og i morgen har Mr. Stamina og jeg 3 års bryllupsdag. Det sgu skønt, det der sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar