mandag den 25. juli 2011

2 årig med forkærlighed for søde sager.

Ja, sådan en har jeg. Eller det har jeg snart, for teknisk set er han ikke blevet 2 endnu, men det er ikke vigtigt. Se selv her:



I fredags holdt vi en slags fætter/kusine-hyggedag ved mine forældre imens de var på ferie. Vi plejer at ses alle sammen på min fars side af familien til julefrokost, men efter min bedstemor døde sidste år er det ligesom ikke blevet til noget. Hun var den vi samlede os om. Hun var limen og vi savner hende alle. Men vi blev enige om, at vi ville lave sådan en dag om sommeren, som vi vil prøve at gøre til en tradition, for ikke helt at miste kontakten. Og det var smadder hyggeligt! Da vi skulle sige farvel til de sidste, stod vi ude på parkeringspladsen og pludselig begynder William at gå hen imod en sti. Jeg råber; “William, hvor skal du hen?” og han svarer, som kun en 2 årig kan; “jeg dår lige hen og henter noget alakrids, oday?” Nogen gange, så er han eddermame bare så charmerende at det er svært at holde masken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar