lørdag den 30. juli 2011

Awards.

Jeg har modtaget to awards fra to forskellige bloggere men reglerne er vist de samme, så jeg samler dem lige til et indlæg.

Reglerne er som følger:
- Man skal linke til dem man har modtaget awarden fra.
Den ene er herfra og den anden herfra.

- Man skal sende den videre til 5 andre bloggere, som har under 100 faste læsere.
Men her er det altså mig der laver reglerne, så det gør jeg altså ikke. Jeg har nemlig givet award videre for ikke så længe siden og jeg kan ikke lige overskue at skulle ud og lede efter nye blogs at nominere.

- Man skal svare på 5 spørgsmål.
Det vil jeg smadder gerne. :)

Hvorfor begyndte du at blogge?
Først fordi jeg lige var blevet mor og syntes, at mit barn var det mest interessante i hele verden og at jeg bare måtte dele de über spændende mor-oplevelser med andre. Det gik dog hurtigt op for mig, at det kun var mig og min mand, der syntes det var fantastisk læsestof. Så blev det til en kageblog og nu er det vist gået hen og blevet en lidt-af-det-hele-blog.


Hvilke blogs følger du?
En del. Den bitre Bethany er en af mine nye favoritter. Jeg er tosset med hendes humor og selvironi. Jeg er også ret forelsket i Nadias søde gravhund og Stines ærlige streg. Og så kan man jo ikke andet end elske Dines skarpe og sjove observationer. Jeg har mange andre favoritter, men de blev vist nævnt sidst.

Favorit farve?
Lilla og blå.


Favorit film?
Og her burde man skrive en film med dybde og seriøsitet, som for eksempel The shawshank redemption, som faktisk også er super god, men alle ved jo alligevel, at når det gælder, så ville jeg til enhver tid vælge Sex and the City.


Hvilke lande vil du gerne besøge?
Jeg vil rigtig gerne til Skotland igen. Det var min og mandens første og eneste kæresteferie, så jeg glæder mig til vi får råd til det igen. Ellers vil jeg også smadder gerne til USA.

2 kommentarer:

  1. Tak for din støtte. Desværre kan man intet gøre ved de mennesker der finder en pervers fryd i at kommentere anonymt.

    SvarSlet