mandag den 11. juli 2011

Bittertyven

Den fabelagtige Bitre B vil stjæle min mand og det kan jeg sgu egentlig godt forstå. Han er nemlig ret dejlig, se selv:



Han er også klog og sød - hvis jeg skal sige det selv og det skal jeg jo ikke nødvendigvis mere. Jeg kan endda fortælle B, at han er uddannet pædagog, så han kunne snildt hjælpe med tvillinger på 2 og datter på 4 1/2. Men okay, vi ved jo også, hvad du synes om pædagoger, ikke?

Men, Bitre B, jeg deler gerne i blogsfære, men IRL (så fik du lige en ny forkortelse og den er endda engelsk) er han kun min.

9 kommentarer:

  1. Er han kun din?
    NÅ men så kan det da kun være i min fantasi jeg har kneppet ham!!!! Eller...

    SvarSlet
  2. Ja, det kan det sgu kun være.

    SvarSlet
  3. nja.. det tror jeg egentlig ikke

    SvarSlet
  4. Hvis du er så kæphøj, så kig frem bag dit anonyme dække, så tager vi den på ligestillet fod.

    SvarSlet
  5. Øv, Luna. Er sgu ked af at den ellers så fine blog skulle afføde sådanne idiotiske kommentarer!

    SvarSlet
  6. Det skal du ikke tænke på B. Den slags kujonagtige kommentarer bevidner kun om manglende intelligens. Og så vil jeg sgu hellere dele ham med dig. :)

    SvarSlet
  7. Det er ikke alle anonyme der skriver så modbydeligt!!!

    Pinligt at et voksent menneske (som jeg formoder det er) Er så ulækker at høre på, med bare så få ord!

    Der er nok en der har ondt et hvis sted når de kigger på jeres dejlige lille familie:)

    SvarSlet
  8. Mange tak, jeg tror du har helt ret. :)

    SvarSlet