mandag den 4. juli 2011

De der søgeord, ikke?

Nogle gange er de ret sjove, andre gange er de bare sådan, tja, foruroligende vil jeg sige.
De fleste søger på Lunas Kager og andre kagerelaterede emner, men så er der også nogle enkelte sære, som fx:

- Min søster vil have den i røven.
Hmm, det kan jeg sgu ikke hjælpe med.

- Efter fødsel irriterende mand.
Min mand var slet ikke i stand til at være irriterende efter min fødsel, han havde alt for travlt med ikke at besvime over, at skulle give den lille kødklump tøj på.

- De fede må svede.
Ja, det må de sgu. Og især i de her lumre dage. Tag mindre tøj på og en masse kølige bade. Husk og drikke masser af vand.

- Sære kager.
Må jeg være fri. Mine kager er bestemt ikke sære.

- Gynækologisk undersøgelse overstået.
Dejligt for dig, det er min også og mit celleskrab var helt normalt by the way.

- Menstruationsblod i kage.
Nej. Nej. NEJ! Men hvorfor? Jeg synes du skal søge hjælp. Som i nu.

2 kommentarer:

  1. haha der er ikke noget som søgeord. den sidste er total klam

    SvarSlet
  2. Tror pludselig jeg er totalt kureret for kagetrang.

    SvarSlet