torsdag den 28. juli 2011

Det virkelige liv.

Jeg kører på min sidste uges ferie nu. Fuck det gik stærkt!
William er i dagpleje i denne uge, for første gang i en måned, fordi jeg skal læse og skrive praktikdokument. (HA!) Alligevel har jeg præsteret at bruge de fleste dage på sofaen med How I Met You Mother og chokolade og nogle gange også kage. Nogle dage har jeg ikke engang været i bad eller været ude af mit nattøj. Var der nogen der sagde white trash, det tror jeg nok, men jeg må gerne. Jo, jeg må!
Jeg er dog stadig i ferie-boblen og har mest af alt lyst til, at være hjemme med mand og barn hele dagen altid. Ja ja, det er usundt og i virkeligheden er det jo heller ikke det jeg vil, jeg kan bare ikke mærke det lige nu. Jeg er lidt bange, for at være ærlig. Jeg skal starte i praktik på mandag, jeg skal ud i det virkelige liv med lange dage og ulvetimer. Jeg har været i praktik før, to gange endda og jeg har også været i vuggestue, men jeg har aldrig haft et barn på samme tid. Jeg ved det kommer til at gå, men jeg ved også at det bliver monster hårdt i starten og jeg er så bange for ikke at have overskud til min egen dreng, når jeg har passet andres børn hele dagen.
Jeg er egentlig ikke nervøs over stedet. Jeg har været på besøg der og faldt ret godt ind. Jeg er sådan en, der passer ind næsten alle steder, men jeg kunne mærke at det her var et godt sted. Personalet var glade og faglige og det er SÅ vigtigt. Der starter en ny leder samme dag som jeg, så jeg håber hun er dygtig og kan opretholde den gode stemning jeg fornemmer der.

Nå men nu vil jeg snart gå i seng og fortrænge at i morgen er min sidste feriedag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar