søndag den 24. juli 2011

Føj!

Jeg kan virkelig ikke lide Pernille Aalund. Som i slet ikke. Når jeg ser Qtv (ja, jeg kan bare slukke, men det gør jeg ikke) får jeg lyst til at stikke hende en lussing igennem skærmen. Hun er så pisse falsk, når hun sidder der og prøver på at vise medfølelse, imens hun malker staklen for de allermest forfærdelige detaljer og bagefter stiller journalistikkens mest latterlige spørgsmål; "og hvordan føltes det så, da du fik ad vide at din mor var død?". Man kan bare se hvor indstuderet det er når hun lige lægger armen på skulderen og siger; "Peter, du er et fantastisk menneske" hvorefter hun lige pauser for at få publikums reaktion med. FØJ! Jeg. Kan. Ikke. Have. Det.

Det er næsten lige så klamt som ekstrabladet.dk der viser billede fra massakren på Utøya, med overskriften: "Her tigger dreng for sit liv." Nogle gange føler man sig flov over at der findes mennesker, der på den måde tjener penge på andres død og ulykke!

7 kommentarer:

  1. Ingen er jo tvunget til at deltage i programmet kan man omvendt sige.

    SvarSlet
  2. der er vist ikke så forfærdelig mange du bryder dig om generelt !

    SvarSlet
  3. B: Korrekt og det er så deres valg, det ændrer dog ikke på mit syn på hende.

    Anonym: Jo bestemt, men det ville sgu være en ret ensformig blog, hvis jeg udelukkende skrev om alt det jeg bryder mig om.

    SvarSlet
  4. He he he. Jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt Luna. Hvorfor i alverden ser du dog også det forfærdelige program?

    SvarSlet
  5. He he...her er hun heller ikke ligefrem vellidt. For maaange år siden, lavede hun et andet program, som skulle handle og kvinder og deres kæledyr.

    I den forbindelse, blev min mand kontaktet at tv-selskabet, da de gerne ville låne vores hund, en Afghansk mynde.

    Så min mand gjorde den klar - som i badede og tørrede den. Det tager flere timer. Men da Dronningen opdagede, at det var en hanhund, ville hun ikke have den med i programmet!

    Meget sær dame....

    SvarSlet
  6. Edith: Ja, jeg aner det ikke. Jeg er sær på den måde. :)

    June: Ej, det er da for underligt.

    SvarSlet
  7. YES. Jeg er fuuuuuldstændig enig!
    Især i det med Pernille.... Mage til falske kælling!!!

    Lise.... :)

    SvarSlet