søndag den 10. juli 2011

Hjemme igen.

Aaahhh, så er jeg hjemme! Drengene er blevet krammet og nysset til den helt store guldmedalje og nu nyder jeg bare sofa og Matador. Vi havde en skøn tur, men er du vimmers mand mine fødder er ømme. Lørdag stod den på voldshopping hele dagen og tivoli om aftenen. Vi præsterede at vade hele vejen op ad brændtrappen til en af forlystelserne og fik pænt, men bestemt, ad vide, at vi skulle skrubbe ned igen og tage den rigtige trappe. Med laaang kø. Og da vi så endelig kom op til toppen, skulle den lille forlystelses-bestyrende-mand informere om, at man skulle efterlade alt hvad man havde i lommerne. Han sagde, og jeg sværger; "please leave your wallets, keys and cunts.." Og så så man lige mig brække mig af grin midt imellem en masse folk, der tydeligvis havde hørt coins og ikke cunts, deriblandt min søster, som overhovedet ikke fattede hvad der var så morsomt. Det var sgu da sjovt. Venligst efterlad jeres fisser og så kører vi.

I dag har vi været på Christiania, hvor jeg fandt det fineste flettede armbånd og små øreringe med stjerner.

Derefter tog vi afsted mod lufthavnen og det viste sig, at min nøje udtænkte tidsplan var rimeligt elendig, for da vi kom til check ind råbte damen, at de var ved at lukke for flyet mod Aalborg. Hun nåede lige ringe og åbne for gaten og så styrtede vi ellers igennem lufthavnen og vi skulle selvfølgelig helt ned til A20. Naturligvis præsterede jeg, i farten, at vælte op ad rulletrappen. Av for satan, men der var ikke tid til at ømme sig, det var bare videre i en fart. Men vi nåede det da.

Nå, men nu er det eddermame rart at være hjemme igen.


Søsterlille i disneyslot.

Kanalrundfart.

Frokost på cafe.

Søstre på Nyhavn.

Søster og mor foran elefant. Jeg har stadig ikke fattet hvad alle de elefanter laver i det der København. Jeg kunne have læst det derpå, men det gad jeg ærlig talt ikke. Men fine, det er de.

Ja, det siger vist sig selv. Kan i stave til turister?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens stave men de andre siger at jeg ikke er god til kommaer.

    SvarSlet
  2. Man kan sgu da heller ikke være god til det hele. Fuck kommaer, bare indholdet er godt.

    SvarSlet