onsdag den 20. juli 2011

Jeg har forsøgt at være kreativ.

Med tryk på forsøgt.

Jeg har længe gerne ville lave sådan en sætterkasse med forskelligt papir i. I ved, de der fancy nogen med alle mulige mønstre. Jeg havde købt en i kvickly, hvor papiret fulgte med, godt nok i tøsefarver, så jeg besluttede, at lave en tester før den til Williams værelse. Først gik det ok, dimsen skulle males. Ja ja, jeg gav den endda 2 gange, for så professionel var jeg bare. Derefter skulle papiret klippes ud i rigtige størrelse. Allerede her begyndte det at gå skævt, fordi jeg var så retarderet at bruge et målebånd, som jo er slapt, og ikke en almindelig lineal. Så har jeg lært det. MEN så skulle de jo så limes fast med det der fancy decupagelim, som min mor havde lånt mig. Det gik også knald godt lige indtil dagen efter (i dag) hvor jeg opdagede, at det skide lim havde lavet gule pletter på malingen, så jeg måtte male oven på og selvfølgelig ramte jeg flere gange ind på papiret, så der kom hvid maling på siden af papirerne. Pis! Resultatet blev således:



Bemærk venligst det hvide maling på papirkanterne. Ugly!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar