onsdag den 6. juli 2011

Jeg undrer mig.

Ja, det gør jeg sgu. Er i klar til det? Her kommer det:

Hvorfor følger man sin egen blog? Jeg fatter hat og brille af det. Nu har jeg flere gange trykket mig ind på tilfældige bloggeres profiler og så kan jeg se, at de følger deres egne blogs også. Aber warum? Man har vel ikke brug for, at blive opdateret på sine egne indlæg? Gør det noget specielt? Fortæl mig det! Jeg vil ikke gå glip af noget.

Hvis der er nogen der har et meget logisk og fornuftigt svar, vil jeg meget gerne høre det. Hvis nogen, derimod, har et sært og helt igennem tåbeligt svar, vil jeg også gerne høre det.

5 kommentarer:

  1. haha, jamen jeg gjorde det på et tidspunkt, men det var et uheld, jeg troede at jeg blev fast læser på en anden blog, men så var det mig selv, fejlen blev dog rettet. Efter noget tid, jeg skulle jo lige følge mig i hvad jeg skrev før jeg slettede mig ;-)

    SvarSlet
  2. Kan ikke rigtig komme på andet end at det så ser ud som om de har herremange læsere...eller ihvertfald én læser mere.

    SvarSlet
  3. Godt så er det ikke mig der har misset pointen.

    SvarSlet
  4. Jeg er fast læser af egen blog, så jeg kan sikre mig, at indlægget ses i betjeningspanelet - altså at det er udgivet.

    Men ok...kunne selvfølgelig bare klikke ind på bloggen istedet ;-)

    SvarSlet
  5. Det samme som June.
    Og så bruger jed det til at se hvordan mine indlæg ser ud i Bloggers feed.
    :-)

    SvarSlet