tirsdag den 19. juli 2011

Nederen ting:

- Drenge, der går med kasketter OVEN på hovedet. Seriøst? I ser jo latterlige ud. Alle ved det, men ingen siger noget. Det er Kejserens Nye Klæder om igen.

- Tour De France. Hader at det crap skal forpæste mit tv hver sommer.

- Hunde der brækker sig ud over det hele. Jeg skal helt sikkert aldrig have hund. Har slet ikke tålmodighed til det.

- Sand over alt på mit gulv. Hele fucking tiden, selvom jeg støvsuger flere gange om dagen. Jeg hader følelsen af sand på mine bare tæer. Altså ikke hvis det er på stranden, men når det er på mit gulv. Argh!

- Sigøjnere (eller hvad fanden de nu er) der overfuser en, for at sælge en grim rose. Man skal jo nærmest skrige NEJ ind i hovedet på dem, for at de fatter, at man fandengalemig ikke vil betale for deres roser. De er sgu snart værre end naturfredningsforeningen, som jeg ER medlem af, da de jo for fanden tackler en.

- Mænd (Ja min egen. Hvis du vil have ham Bethany, så er det nu, du skal slå til.) der aldrig rydder op efter sig selv eller andre fordi han, and i qoute; “bare ikke tænker over at der roder.”

- Fagbøger, der skal læses, som gentager samme pointe 20 gange, bare for at man rigtig skal føle sig som en retard.

- 2-årig søn, der ødelægger mine briller. Javist har de kun kostet 20 kr. men det kræver stadig en indsats fra min side, at få købt nogle nye.

Og så har jeg vist været bitter nok for i dag.

4 kommentarer:

  1. Rolig nu Luna. Det kunne jo være meget værre!
    Du kunne jo støde ind i en cyklende mand med kasket ovenpå hovedet, som ihærdigt forsøger at sælge dig en grim rose eller en insisterende gentagende fagbog, alt imens hans hund brækker sig ud over dine briller og spreder sand på dit gulv og han ryder naturligvis ikke op efter sig!

    SvarSlet
  2. Du har ret Edith. DET havde været værre. :)

    SvarSlet
  3. Elller hvis der var gået ild i dit hoved... det havde også været vildt irriterende.

    SvarSlet
  4. Nogen gange skal man sgu også bare have lov til at brokke sig!
    Ud med det bassemand ;-)
    (Siger min mand altid til mig. Lidt provokerende, men han har jo ret :-)

    SvarSlet