fredag den 8. juli 2011

Oh crap!

Vi har mistet vores vejviser! Min gravide søster, som har boet i København og derfor skulle være vores stifinder, måtte blive hjemme på grund af plukveer. Vi er nu kommet til hotellet, som vi helt selv fandt. (host det ligger lige ved siden af banegården host) Jeg gruer dog lidt for imorgen, når vi skal bevæge os ud i Københavns gader. Så til mine københavnske læsere; hvis i ser tre forvirrede jyder fare forvildede rundt, så peg os lige i retning af noget seværdigt, ikke?

Den første gang jeg var i København, var lige da min søster var flyttet herhen i 2005 og der stod vi ved nyhavn og stirrede på en stor bygning, som vi meget højt proklamerede at vi ikke anede hvad var. Manden ved siden af kiggede på os, som var vi psykoretarder og da vi kom lidt tættere på kunne vi så se det store skilt med "det kongelige teater" påskrevet. Pinligt. Oh yes.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar