fredag den 29. juli 2011

Runaway Bride.

Så kommer man mæt og glad hjem fra tur på yndlingsrestauranten med yndlingsveninden og sørme om de ikke viser Runaway Bride på kanal 4. Score! Ja ja, det er ingen Pretty Woman (kender ingen piger, der ikke drømmer om at være Julia Roberts i scenen, hvor hun har voldshoppet og går ind og flasher poserne i snob-butikken) men det er Richard Gere og Julia Roberts. Man kan mene hvad man vil om de to, men kemi - det har de eddersparkemig!
Men helt ærligt, så er den film (Runaway Bride, altså) jo bare så über urealistisk, for hvis man ved at kvindemennesket løber derudad, når der er et alter i sigte, hvorfor insisterer samtlige brudgomme så på at holde enorme bryllupper? Og hvorfor overhovedet blive gift? Og hvorfor smutter mændene så snart hun har efterladt dem ved alteret? Jeg er godt klar over, at det nok ikke er skide sjovt, men hvis man elsker personen, så skrider man da ikke bare. Det samme undrer mig i Sex and the City filmen, hvor Big kører væk fra kirken, men er på vej tilbage. Så flipper Carrie så meget, at hun ikke taler med ham i næsten et år, før hun så bestemmer, at hun også havde skyld i det. Det var en fucking misforståelse og det skulle så koste et år. Dyb indånding. Kan godt mærke, at jeg hidser mig sært meget op over fiktive personer lige nu. Måske det er min snarligt afsluttede ferie der spøger.

Crap nu kommer der QTV!

Godnat sagde Kirsten!

2 kommentarer:

  1. Hehe - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv :)
    Hmm jeg ved godt det er utrolig fesent at jeg først kommenterer nu, hvor jeg faktisk bare skal fortælle dig at jeg har nomineret dig til en blog award, men har læst en del med herinde - er nok bare ikke så god til at få kommenteret :p

    Nå men jeg har altså nomineret dig jeg håber selvfølgelig ikke at du bare vil synes det er noget pjat :) du kan se mere her: http://lyshaarede.blogspot.com/2011/07/sa-fik-jeg-mig-da-lige-en-blog-award.html

    SvarSlet
  2. Jamen mange tak skal du have! :)

    SvarSlet