torsdag den 7. juli 2011

Savn, København og tv-fjolser.

I morgen eftermiddag tager William og hans far til Silkeborg, for at besøge bedsteforældre og så flyver jeg til København med min mor og to søstre. Vi skal være væk hele weekenden og jeg glæder mig ret meget, men er også lidt nervøs over, at skulle undvære min trold så længe. Så tænker i måske; 2 dage, come on, men det har jeg faktisk ikke prøvet før. Har kun undværet ham i omkring 24 timer, når han har overnattet i Hals. Og det er slet ikke fordi, jeg ikke tror han kommer til at have det godt. Han elsker farmor og farfar og skal nok blive forkælet til den helt store guldmedalje, men det er stadig nyt for mig. Jeg har voldkrammet og nysset ham hele eftermiddagen og kan mærke, at jeg savner ham allerede nu, hvor han bare ligger og sover. Men det er sgu da også svært, når man er velsignet med jordens dejligste dreng. Jeg elsker, at høre ham ligge og snakke om aftenen, når han er puttet, så gennemgået han lige dagens udskejelser. "synge, synge, synge, snakke, snakke, snakke og så blev jeg ked af det."

I formiddags skulle han se lidt dvd og samtalen om dette forløb således:

Far: "William, skal vi se Teletubbies?"

William: "Ja.."

Far: "Skal vi se Brandmand Sam."

William: "Ja.."

Far: "William, hvad vil du se?"

William: "Thomas Tog."

Hvilken ubeslutsomhed den unge herre allerede nu viser.


Og lige til en helt anden ting, så vil jeg godt brokke mig lidt. Ja, det må jeg sgu godt. For jeg så lige det der Aftenshowet på DR1 og blev så irriteret over alle de mennesker, der stiller sig i baggrunden og stirrer direkte ind i kameraet. Jeg forstår godt, at man opdager man er på tv og lige kigger derind, men så skal man sgu flytte sig igen. Man skal ikke bare stå og ligne en lallende idiot imens man vinker og mumler hej mor. Fis ud af mit tv, jeg kan jo for dælen ikke koncentrere mig om, at se hvor mange bøllehatte scorekaj kan vinde i Hit med Sangen, når i står der og glaner. Ud af vagten, blev der sagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar