torsdag den 21. juli 2011

Ved i hvad?

Min kloge og meget dygtige mand har startet et firma, hvor han og hans pædagogiske team, tilbyder pædagogisk rådgivning og støtte. Se selv her: http://pædråd.dk/

Jeg synes det er en super god ide, at give forældre mulighed for en anden mening, hvis de ikke føler de får den hensigtsmæssige hjælp i institutionen eller skolen. Eller hvis man bare har brug for en bisidder ved møder omkring ens barn. Nu har jeg selv en bror der har været udsat for mobning i mange år og jeg tænker nu, hvor meget det kunne have hjulpet min mor, at have sådan en støtte, med erfaring og viden om netop dette, ved sin side til de mange møder.

I dag har han netop modtaget sin første mail allerede efter få uger, så jeg tænker at der bestemt er et marked for denne praksis. Nu håber jeg bare, at han lige får skudt det godt i gang i løbet af de næste år, så jeg er sikret arbejde når jeg er færdig. Det kunne sgu da være smart, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar