mandag den 15. august 2011

Anonym kommentar.

Jeg har fået en anonym kommentar til mit sidste indlæg, som jeg har slettet, fordi den (kommentaren) var ondskabsfuld og tåbelig, men alligevel vil jeg egentlig godt dele den med jer. Så kan vi nemlig sammen analysere på hvilken person det er, der nyder at svine andre folk til.
Kommentaren kommer her:

vi ved hvem du er, fedesen. vi ved hvem din mand er. nu kan det da ikke vare længe før vi finder ud af hvem bitterfissen er. jubi.

Først og fremmest kan vi konstatere, at vedkommende ikke just er dansklærer. Ikke engang så simpel en grammatisk handling, som at skrive det ord sætningen starter med med stort, kan personen magte. Noget helt andet er, at jeg på intet tidspunkt har forsøgt at være anonym. Mit navn er ikke ligefrem Helle eller Line, så jeg er ret nem at finde. Jeg har også flere billeder af mig selv, min mand og min søn på bloggen. Så du ved hvem jeg er. No shit, Sherlock.

Og til de af jer, der ikke er klar over det, så er der flere konspirationsteoretikere ovre hos Bethany, der mener at jeg kender hende. De tanker styrer de selv, men om jeg begriber, hvordan de kan tro, at de kan finde ud af hvem B er igennem min blog? Jeg aner ikke hvem hun er og selv hvis jeg gjorde, ville der nok næppe være skjulte hints på min blog.

14 kommentarer:

  1. Det var åbenbart ikke nogen god idé fra min side, at fortælle De andre at jeg synes godt om dig.

    Øv.

    Det er jeg altså ked af.

    SvarSlet
  2. Det skal du ikke være - den slags fjolser skal man ikke spilde tanker på.

    SvarSlet
  3. Altså jeg er ret ny i den her blog verden og det chokere mig gang på gang når jeg læser om alt den ondskabsfuldhed og mobning der florere i denne verden. man skal da virkelig træde varsom i denne verden.
    Syndes du har en rigtig god og flot blog
    hilsen joan

    SvarSlet
  4. Svært at lade være at føle sig "ramt" - og nemt at sige "lad dig ikke gå på af det".
    Det ubehageligt at blive "truet".
    Der er idioter overalt og svært ikke at rende ind i én nu og da...
    Men,jeg vil også opfordre dig til at være totalt ligeglad..!

    SvarSlet
  5. Helt ligeglad kan jeg ikke være, men jeg vil helt sikkert ikke blive ked af, at der sidder en tumpe og skriver sådan noget sludder.

    Og hey - jeg kender jo din svigerinde og dit barnebarn, kan jeg se. :)

    SvarSlet
  6. Wow, sikke en røvkommentar. Jeg synes, det er fint, du poster den, selv om man normalt altid siger, man ikke skal ofre mere opmærksomhed på dem. Men helt ærligt, sommetider er det bare så pinligt for dem, at det er sjovt at læse. - Og held og lykke med kuren, jeg holder også kun 36 timer af gangen.

    SvarSlet
  7. du kan jo starte med at takke din gode veninde Bethany, din fede so.

    SvarSlet
  8. Hov, hvad skete der for krigen i mellemøsten, børn der dør af sult, for ikke at tale om de gamle herhjemme som ikke må komme i bad?

    Luna er simpelthen så forfærdelig en person at det vigtigste er at bruge tid og energi på at svine hende?

    Det er godt du lige viser os andre det, du anonyme, jeg var slet ikke klar over at hun var så slem?

    Puha da, som hun går der med sin søn ved stranden så kan jeg nok egentlig godt ane hvad du mener, også i den måde hun skriver på, hun virker da godt nok som en man kun kan hade.

    Men hey, når du er så god til at spotte de der psykopater som virker som normale, flinke mennesker, så tror jeg nok lige du kan få en fed hyre hos PET - uden dig ville verden nok være fuld af endnu flere Anders Breivik typer - så tak for at du deler din helt fantastiske evne som menneskekender med os.

    SvarSlet
  9. Luna: Ej hvor sjovt.
    Er det dig der kunne det der med kager til Nikolines føs'dag sidste år..?
    Hold da op, bare jeg kunne sådan noget men så langt rækker min tålmodighed ikke.

    Anonym: Hvor er du latterlig...

    SvarSlet
  10. Amarillen: Ja, det var nemlig mig, der lavede Nikolines Andrea kage. :) Sjovt!

    SvarSlet
  11. Og sjovt er det jo, at B´s værste kommentator heller ikke kan tegnsætte og stave ;-)

    SvarSlet
  12. Det er altså meget almindeligt, at man bruger dårlig grammatik til anonyme beskeder, så man kan gå og være grammatisk korrekt og ubekymret med ansigt. Ingen grund til at kritisere grammatik og sådan. Truslen skulle være nok i sig selv til at stemple vedkommende som uhensigtsmæssig.

    SvarSlet
  13. WOW!!!

    Jeg er imponeret!!!

    Tænk engang at have nosser nok til, at sidde her svine folk til... Som anonym... Virkelig flot!!

    Kæft, der findes mange sølle eksistenser derude!!

    SvarSlet
  14. Jeg gætter på det er et eller andet sølle eksemplar fra onanikartellet... eller kreakragerne, eller... ja, det ved jeg sgu ikke... måske er det bare en eller anden fucked up stodder... uanset hvad er det i hvert fald et sølle eksemplar!

    Katrine

    SvarSlet