tirsdag den 2. august 2011

Gode intentioner.

Så er anden dag i praktikken veloverstået.
Jeg skulle først møde klokken 9, så jeg havde tænkt, at vi skulle sove længe, have en hygge-morgen og så kunne jeg lige aflevere Øglen inden arbejde. Needless to say i thought wrong.
Klokken lidt i seks vågnede en pylret dreng, der klynkede; “jeg stal ha’ noget vand!”, det fik han så og døren nåede kun lige blive lukket før der lød et sølle; “jeg stal ind og sove i mor og fars seng.” Sovet mere blev der næppe og efter 15 minutters moslen fik min søde mand ondt af mig og stod op med ham. Da jeg så var stået op og vi var ved at være klar til at tage afsted, så kaster knægten op ud over hele gulvet. Yummi. Nå - ny plan. Knægten bliver hjemme ved far og jeg tager i vuggestuen. Efter en lang men god dag kommer jeg hjem til dette:



Man kan da heller ikke efterlade de to alene. Nå skidt pyt, imorgen kan jeg nemlig se frem til en 8-11.45 vagt. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar