mandag den 8. august 2011

Jeg er gnaven.

Sådan rigtig sur og grumpy på den der jeg-har-ikke-fået-sukker-idag-måde. HADER første dag på kur. Og så var det fandeme også mandag. Mandag med arbejdstid der hed 7.45-15.45 - eddermame en lang dag at være på kur på. Og hvem er den idiot (mig!) også, der har besluttet, at man altid starter kur en mandag? Det er sgu da den værste planlægning ever. Som om mandag ikke er tough nok i sig selv.

Jeg er fucking sulten, men den blotte tanke om endnu en grøntsag er helt uudholdelig. Så hellere sulte. Jeg får altid sådan et indædt had til agurk, når jeg er på kur. Har jeg spist bare den mindste smule agurk, føles det som om lortet bliver siddende i svælget på mig resten af dagen.

Og desuden har jeg absolut intet på hjertet, men jeg skriver alligevel, fordi jeg er så pisse gnaven og har brug for at få det ud, så det ikke går mere ud over min stakkels mand. Som i øvrigt også er på kur og på ingen måde reagerer på samme destruktive vis som jeg. Han sidder bare der i sofaen og griner totalt fjoget over, at proppe sådan en musik-dims helt hen til mit øre. "Kan du høre lyden?", siger han. Selvfølgelig kan jeg høre det - du stikker dimsen helt ind i min øregang. Pisse irriterende!

5 kommentarer:

  1. Din blog hedder "Lunas kager". Du kan sgu da ikke gå på kur!

    SvarSlet
  2. Hæhæ, enig med Bethany ;)
    Men hvis det nu er, så har jeg en opskrift på en kage UDEN sukker! Og den smager godt.

    Men ja, hader også bare sukkerafvænning. . .

    SvarSlet
  3. Ok, jeg kan se din pointe. Men jeg vil sgu ikke risikere, at blive så fed, at ham den platte mand ved siden af mig smutter til tyndere græsgange. Eller også er jeg bare forfængelig. Eller fed. Eller begge dele.

    SvarSlet
  4. Ha jeg er også gnaven for her er det også (endnu en gang) første dag på kur! Otteogtyvende gang er vel lykkens gang ik?
    Åh og jeg skal snart bage kage...

    SvarSlet
  5. Jeg læste faktisk i dag, at mænd forlader deres partner hvis de bliver for fede.

    Men slankekure er en kælling. (Værre en mig!)

    SvarSlet