fredag den 26. august 2011

Jeg er ikke død.

Ikke fysisk i al fald, men mentalt er jeg sgu ikke helt på toppen. Har haft alt for meget arbejde med alt for mange skrigende unger, p-møde og fødselsdagsindkøb og minus på overskudskontoen. MEN i morgen skal jeg lave kage til min aller lækreste troldeunge. Har allerede bagt banankagen, som skal fyldes med tobleronecreme og pyntes. Og hindbærsnitter skal der også til. Hjemmebagte of course. Har fundet en genial opskrift, som jeg nok lige skal smide et link til på et tidspunkt. Selvom man er ved at falde om af træthed, skal man jo være totalt overskudsagtig (eller fake overskud, som det er tilfældet her), når ens søn har fødselsdag.

Og hvor crappy en mor er man egentlig lige, når man, 3 dage før sønnikes fødselsdag, stadig ikke har købt gave? Men han mangler jo ikke en skid, så forkælet er han og vi kan snart ikke overkomme mere legetøj på vores 70 kvadratmeter. Ideer modtages gerne og de må gerne være su-venlige.

Men stay tuned, der kommer billeder i morgen engang.

4 kommentarer:

  1. Kommer der også en opskrift på banankagen, lyder lækker med tobeleroncreme ... faktisk løber mit mundvand.

    - Jeg kender også alt til, at have for meget - så håber du kan få ladet lidt op og slappet af med dit bageprojekt i morgen.
    Sofie :)

    SvarSlet
  2. Åh det lyder som en hård start du har fået her efter ferien! Håber da at der komme lidt mere ro på arbejdet snart.

    Silas fik noget så dyrt og eksotisk som en potte til 17 kr fra Ikea da han blev 2 i juli og drengen var lykkelig! Han fik også en nymalet blå trip trap stol, som moderen havde brugt uendeligt lang tid på, men det var potten som var favoritten! Ej det passer ikke helt. Han fik en rutsjebane, men den havde han taget i brug 2 måneder inden sin fødselsdag så lidt skulle der til. Men er sikker på at ungerne egentlig er tilfredse med små sager. De er bare glade når noget er pakket ind ;-) Det er vist mest os andre som synes de skal have kæmpe gaver. Han får vel også en masse af familien?
    Jeg glæder mig sådan til at se hvilken kage du laver til ham.

    SvarSlet
  3. Sofie: Den kan sagtens komme på, men det er nu bare en helt almindelig banankage. :)

    Edith: Det er sådan set mest den her uge, der har været slem, med meget sygdom i personalegruppen og lange arbejdstider.
    Jeg tænker også, at han skal have noget, der ikke er særligt dyrt. Han får voldmange gaver af familien i morgen, men jeg vil gerne have lidt han kan pakke op på dagen også.
    Jeg kan sagtens røbe, at det bliver en barbapapa-kage og at jeg har stjålet lidt fra dine barbapapaer. :)

    SvarSlet
  4. Jeg er mere kogekone end kagekone :) - Så det er slet ikke faldet mig ind, at man kan fylde en almindelig banankage, men uhmmmm det lyder lækkert, måske jeg skulle forsøge ... :)

    SvarSlet