fredag den 12. august 2011

Just another friday night.

Lige midt i Williams bad og pakning til silkeborgstur imorgen, udbryder manden min lige pludselig; “Se den her taske, ved du hvad den skal bruges til? Den skal fyldes med dåsemad, tæppe, førstehjælpskit, snor, vandrensningstabletter og stormtændstikker og så skal det være vores emergencytaske.”
Imens jeg forsøger at tilbageholde mit grin får jeg fremstammet; “Seriøst!? Og hvilken katastrofe er det du forventer, som kræver lige præcis de ting?”
Ham; “hvis der bliver krig eller en af os må flygte ud i en skov.”

Mig; “og hvorfor skulle vi flygte ud i en skov?”

Ham; “hvis vi var blevet beskyldt for noget vi ikke havde gjort.”

Mig; “så skal vi flygte ud i skoven og spise de fire dåser med, der kan være i den der taske eller hvad?”

Ham; “ja, det er da en start.”

Mig; (smågrinende) “så skal du godt nok huske, at putte en dåseåbner i tasken, for det ville være så ærgerligt, at stå ude i skoven med dåsemad og ingen dåseåbner.”

Ham; “jeg gider ikke fortælle dig om mig ide, når du gør grin med mig!”

Oh dear god altså. Godt han er sød, smuk og dejlig, for nogle gange er han altså lidt sær.

6 kommentarer:

  1. Vi sidder ovre hos mig og slås om din mand. Men jeg fandt ham altså først, ik'?

    SvarSlet
  2. Du får ham kun, hvis du tager hans emergencytaske med! ;)

    SvarSlet
  3. Når den vestlige verden går under, så bliver du glad for min apokalypse-taske.

    SvarSlet
  4. Luna, bare så du ved det: Vi to er bedste veninder i virkeligheden. Det siger de andre, og så må det jo passe?

    SvarSlet
  5. Ja, jeg så det lige. Det lyder pisse hyggeligt! :)

    SvarSlet