lørdag den 20. august 2011

Kender i godt det?

Hvor man i en lille uges tid har hørt på ynkelige; "åh, jeg har så ondt i halsen - jeg tror jeg dør" kommenterer fra sin mand. De første par dage svarede man; "hvor er det bare synd for dig, skat. Skal jeg lave noget the?" så blev det stille og roligt til; "mmn, øv" og til sidst; "nu har du klynket i 5 dage, mon ikke du overlever?"
Herefter joker man med hvor ynkelige mænd er når de er forkølede. Venner griner. Haha jeg er sjov.

2 dage efter begynder man at mærke kras i halsen, man ved hvad der venter forude og man skal virkelig bide sig i tungen for ikke at komme med præcis sammen klynke-udsagn.

Åh nemesis, dit navn er hovmod!

P.s. Han klynker seriøst mere end jeg! Seriøst!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar