torsdag den 4. august 2011

"Kloge" William.

Nogle gange præsterer min søn, at virke utroligt klog og utroligt dum på samme dag. For eksempel i dag. I present to you evidence A, B and C.

A (klog):
Han kommer ind ad døren efter at have været i dagpleje og jeg siger; "hej skat, skal vi ikke tage dine sko af?" hvortil han svarer; "nej mor, det er ikke sko, det er sandaler!"

B (knap så klog):
Han sidder i badekarret og pludselig skriger han og stiller sig op på tæerne; "der er hundepøller i badekarret" skråler han. Øhm nej, søde skat, det er dine egne pøller.

C (knap så klog):

Han er i brusebad med sin far efter badekars-episoden og jeg kan høre følgende samtale:

William: "far har en tissemand."

Far: "ja, det er rigtigt."

William: "mor har ikke en tissemand."

Far: "nej, det har hun nemlig ikke."

William: "mor har en numse."


Men han er eddermame dejlig!

3 kommentarer:

  1. Millesmutti
    Hahaha I LOVE HIM!! :D

    SvarSlet
  2. Hahahaha, hvor er han skøn. Elsker bare de der guldkorn børn kommer med. Vi glemmer at få skrevet drengenes ned. Det burde vi blive bedre til :-)

    SvarSlet
  3. haha.. Normalt finder jeg ikke disse (hør hvad mit barn sagde) historier sjove.. men grinte højlydt, især ved den sidste..

    Grineren

    SvarSlet