lørdag den 6. august 2011

Nej tak. Tror jeg nok...

Okay, jeg har de her skide 8 kilo, som bare nægter at forsvinde fra min mave og mine lår og jeg hader dem! Jeg bliver ved med at udskyde den horrible kur, men jeg VIL eddersparkemig af med dem inden næste graviditet. Basta! Jeg nægter simpelthen at blive en af de kvinder, der beholder 5 (eller 8) ekstra kilo ved hver graviditet. Som om det ikke er nok, at mit maveskind er blevet maltrakteret og ligner hævet dej, der er sprukket.

Faktisk vejer jeg ca. det samme som før W, men det var også for meget dengang.

Nå men back on track; problemet er at vi har den her køkkendame i vuggestuen, som jævnligt kreerer sager som denne: (EDIT: Til personalet of course! Børnene bliver propfyldt med økologi og grøntsager. Sådan, så har vi det på plads. Jeg vil jo nødig sende spelt-politiet i højeste alarmberedskab.)



Og hvordan fanden siger man nej tak til sådan en sag? Ja, jeg spørger bare!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det gør man bare ikke!

    Ps. Hvor er din mand? Har ikke hørt fra ham længe!

    Bethany

    SvarSlet
  2. Lige pt er han på badeværelset i fuld gang med at børste tænder. Jeg skal nok sige til ham, at du savner ham. ;)

    SvarSlet