tirsdag den 9. august 2011

Og i klapper kaje!

JA, kuren er fucked efter kun 1 1/2 dag. Fucking fuck.

Jeg kunne komme med masser af undskyldninger som; timingen var forkert (tag dig sammen kvindemennesker - hvornår fanden er timingen rigtigt til kur?), jeg var for sur (bliv dog voksen og lad være med at skabe dig som en teenager, der ikke får sin vilje!) og manden bakkede også ud (det er også værre at være fed kvinde end fed mand), men alle ved jo, at det bare betyder at vi ikke var udholdende nok. Jeg har bestemt, at vi dog skal holde os til nogle regler alligevel, så vi ikke bliver for fede. Vi skal spise grøntsager hver aften, spise brune ris og fuldkornspasta i stedet for almindelige og så kun snacke den i weekenden. (I dag gælder ikke - jeg har jo været sund i hele 36 timer!) Nu ikke flere undskyldninger.

Og så snakker vi ikke mere om det. Fandeme.

4 kommentarer:

  1. Lyder næsten, som når jeg prøver at kvitte smøgerne ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror også det er lidt i samme stil. Mit navn er Luna og jeg er junkoman.

    SvarSlet
  3. Ah, skønt! Der er flere som mig :D

    SvarSlet