tirsdag den 23. august 2011

Og så vendte reality tilbage til kanal 4!

Jeg får sgu lidt ondt i maven, når en voksen dame sidder på tv og siger, at det er en fordel for hende, at hendes søn på 6 år er flyttet hjem til far, for så har hun jo mere tid til kærlighedslivet og karrieren. Måske er det bare mig, der er farvet af min profession (må man sige sådan, når man ikke er færdiguddannet?) og min moderlige titel, men jeg fatter ikke, at man kan udholde tanken om ikke at bo sammen med sit barn. JA, det er pisse egoistisk, for far har selvfølgelig også rettigheder og derfor (ja, kun derfor. Høhø.) skal jeg aldrig skilles.

Og så vil jeg ikke engang kommentere på hendes såkaldte “komiske talent”. Are you freaking kiddin’ me!? (Ok, så kommenterede jeg det måske lidt alligevel)

Ej! Åh nej! Nej nej nej! Hvad fejler kvinden! Hun er på date med en pæn fyr, der imponerende nok synes om hende og så hiver hun Dorde med de grimme tænder og den kiksede komik frem. Du godeste. Men fyren, som var ganske normal, tog det vist også som sit cue til at smutte.

Ok, måske var det i virkeligheden en fordel for sønnen, at flytte hjem til far?

Jeg bryder mig normalt ikke om alko, men kan mærke, at jeg mangler noget, at styrke mig på efter aftenens reality-overdose.

3 kommentarer:

  1. Ved da sjøst ikke om det er bedre, at Q fortsætter med at vise mor-og-datter-tyngekys *gulp*

    SvarSlet
  2. Hmmm...tid til at skifte program, måske? ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg turde slet ikke give mig til, at skrive om Q! Yikes!

    June: Nej nej da - det er jo det drama, jeg får, i mit ellers familie-kedelige liv. :)

    SvarSlet