onsdag den 17. august 2011

Serie-addiction.

Jeg har en serious serie-addiction, som gør, at jeg har set de fleste serier fra ende til anden og engang imellem (ok - ofte) falder jeg over nogle, som minder lidt for meget om hinanden. Lige nu ser jeg Hellcats, som er en cheerleading-serie og den minder a wee bit om Glee.

Glee:
En sang-gruppe som mister det meste af sin funding (jeg kan ikke lige finde på et tilsvarende dansk ord) til (haha) cheerleaderne på skolen og derfor SKAL vinde alle konkurrencer, for ikke at blive lukket helt ned. For at samle penge til rejserne til konkurrencerne laver de et bake-sale. Og en af glee-pigerne, selvfølgelig med en meget kristen familie, bliver gravid.

Hellcats: (og jeg har endnu kun set de første 10 afsnit)
En cheerleading-gruppe som mister sin funding til volleyball-pigerne og derfor SKAL vinde alle konkurrencerne, for ikke at blive lukket ned. For at samle penge til rejserne, laver de et date-sale. Og en pige, med en meget kristen familie, bliver gravid.

Ej okay - jeg er jo helt urimelig nu. Der er en kæmpe forskel. Glee foregår i High School og Hellcats på college.

Og nu tænker i måske, jamen hvorfor ser du det så - søde Luna? (tænker i ikke det?) Jamen det er en seriøs addiction - i tell you! Must watch shit!

1 kommentar:

  1. Det skal du ikke være ked af... jeg laver overlevelsestasker ;)

    SvarSlet