mandag den 1. august 2011

Virkeligheden

Jeg vil smadder gerne skrive noget klogt og sjovt, men det er mig fysisk umuligt lige nu. Hvorfor skriver du så, spørger i. Ja, fordi jeg kan. Basta.
Jeg er så træt! Så mega træt. Jeg har haft første dag i vuggestuen i dag - 8 timer. Pyha, det er meget for en studerende som mig, der er vant til 16 timer om ugen eller faktisk slet ingen timer de sidste 6 uger. Mit hoved føles lidt som om det er lige ved at eksplodere hele tiden. Det var en god dag, men lige nu er jeg kun i stand til, at sidde i min sofa med benene oppe og se sex and the city imens jeg voldæder pringles og flødeboller. Tror sgu snart jeg skrider i seng.

4 kommentarer:

  1. Hehe dejligt at høre at der er andre end mig, som kan voldæde pringles og flødeboller!
    Jeg håber du vænner dig til virkeligheden snart. Jeg selv har en lumsk plan om aldrig at bevæge mig derud.
    Godnat.

    SvarSlet
  2. Uh Edith, mon den plan holder? Jeg satser også på at efter det her år, så kan jeg bare producere en masse unger og barsle den for vildt. :)

    SvarSlet
  3. Puha producere unger... Det lyder altså også lidt hårdt. Tror jeg holder mig til min egen plan om bare at holde mig væk fra virkeligheden.

    SvarSlet
  4. Hahahaha, den der fornemmelse kender jeg kun alt for godt.
    :-)
    Held og lykke med praktikken.
    :-D

    SvarSlet