lørdag den 27. august 2011

Williams fødselsdagskage.


Kommer her:


Han elsker barbapapa og i kan dælme tro, det har været svært, at holde hans små fingre fra de her figurere, som jeg har lavet for en uges tid siden.
Kagen er, som sagt, banankage med tobleronemousse.

Så nu skal jeg bare lige tage mig sammen, til at rydde op i køkkenet og gå i sving med hindbærsnitterne. Det bliver sgu nok først i aften.

Edit:

Så fik jeg bagt hindbærsnitter og de er blevet godkendt af min kære mand, så nu kan fødselsdagen bare komme an.


6 kommentarer:

  1. Ej hvor blev den god!! William bliver da top lykkelig i morgen.
    På forhånd stort tillykke med sønnike!

    SvarSlet
  2. yay, det ser flot og lækkert ud. ville ønske man kunne bestille en slice :-)

    SvarSlet
  3. Hvis du kommer et smut til aalborg, så har jeg ca. 30 hindbærsnitter stående foran mig nu, men skynd dig, manden er gået i krig og du ville blive overrasket over, hvor meget der kan være i ham. :)

    SvarSlet
  4. We talk home a piece extra from the cake. It was not only beautiful, it was really good!

    SvarSlet
  5. Great! We would never have been able to eat it all ourselves. We still have a few of the other ones left. :) Wo hope you are able to get together soon, before the new baby comes. After the 17. Anna can come play in our new garden. :)

    SvarSlet
  6. Deler du opskrifter ud? Jeg er ny her, men både kagen og hindbærsnitterne ser FANTASTISKE ud! Og jeg er især vild med banan/toblerone sammensætningen...

    SvarSlet