mandag den 29. august 2011

YOU HAVE TO LISTEN!!!

Sådan havde jeg lidt lyst til, at råbe ind i hovedet på min bedre (?) halvdel tidligere i dag.

Jeg kan godt være sådan lidt kontrolfreak-agtig og vil allerhelst styre alting selv og også gerne bestemme det meste. Men, da jeg så har været lidt hængt op med lange arbejdsdage og fødselsdagsfestforberedelse, så jeg fik en mindre hjerneblødning og sagde; "skat, nu når jeg skal på arbejde på mandag, så kunne du jo stå for at købe Williams fødselsdagsgaver, så de er klar tirsdag morgen?" Det kunne han i al fald sagtens. No problem!
Inden han så tog afsted, for at købe dem i dag, sagde jeg; "jeg synes lige du skal tænke på, at vi ikke har ret meget plads og nu har han jo fået trillebør, støvsuger og løbecykel, som alt sammen fylder, så du må gerne købe nogle små gaver. Evt. lidt lego og en bog eller dvd?" Igen var svaret; no problem, honey.

Og hvad kommer han så hjem med, spørger i. En enorm hulahopring, som ikke lige kunne pakkes ind og en kæmpe gave fr Fætter Br. Jeg spørge så, hvad søren der er i den store pakke og han svarer; "den der indkøbsvogn vi så i føtex i går", "okay siger jeg, men havde vi ikke aftalt, at det skulle være små gaver?", "jo jo, men den var på tilbud og så kan han køre rundt med ting og sager deri", "ligesom han kan i trillebøren", "ja ja, men det er en god gave. Det ved jeg bare!" Og så lå den ligesom der.

Men okay, det siger også meget om mit enorme behov for at bestemme, for hvorfor fanden kan jeg ikke bare lade ham vælge, uden at brokke mig over, at han så ikke har valgt, det jeg bad om? Og jeg ved jo, at William vil elske gaverne. Godt han har rygrad nok til, at overhøre mig engang imellem.

Men nu må vi se om han får noget, at skulle have sagt til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar