lørdag den 10. september 2011

Jeg hader bare....

  1. at møde en bekendt på aftenløbetur i fancy løbeoutfit, når jeg selv forsøger at tilfredsstille min egen sundhedssamvittighed ved at gå ned og handle, alt imens jeg propper mig med guldkarameller på hele gåturen.
  2. at være verdens mest naive person, når det handler om noget, jeg ikke aner noget om. For eksempel vaskemaskiner. Jeg blev nemlig sendt ud og købe sådan en i dag. Jeg havde fået besked på hvilken en, så jeg tænkte, at det da umuligt kunne gå galt. Havde allieret mig med min gravide søster. Vi fandt da også maskinen, men i løbet af 10 minutter havde salgsassistenten (eller salgschefen, tror jeg han hed. Fint skal det være!) fået prakket mig på en ekstra forsikring til 450 kr. og afløbsrens til, hold nu fast, 414 kr. Jeg stod bare der, totalt blåøjet, og sagde; “ja, det lyder som en god ide” og “jamen det tager jeg også så” - fucking morron, jeg er. Efter at have rådført mig med min bedre halvdel derhjemme, sendte jeg min hormonfyldte søster ind, for at få mine penge tilbage og det lykkedes da også.
  3. at jeg er blevet så fucking mor-agtig, at jeg kan få en hel aften til at gå med at shoppe vinterstøvler i størrelse 25 på nettet.
  4. at jeg brugte aftenen før på at kigge efter futsko i størrelse 25 på nettet.
  5. at vi skal flytte i næste weekend og stadig kun har pakket bøger og dvd’er ned.
  6. at vores bøger og dvd’er fylder 10 fucking flyttekasser!
  7. at jeg er ved at få ondt i halsen IGEN!
  8. at jeg er så mega dårlig til at opdatere bloggen i disse dage.

Jeg elsker bare....

  1. at jeg får min helt egen vaskmaskine, tørretumbler og have i næste weekend!
  2. at min søn er så kærlig, at han kommer og puster på mig, når jeg klager over begyndende ondt i halsen.
  3. at William siger stal i stedet for skal og ette i stedet for ikke. Det lyder pisse sødt!
  4. at det er søndag i morgen.
  5. at der findes mennesker med en IQ under 80, så jeg kan se tv som Jersey Shore.
  6. at jeg elsker mit praktiksted og har fået den dygtigste og sødeste vejleder.
  7. at jeg bliver moster om ganske få uger! Det er da for vildt!

4 kommentarer:

  1. åh ja vinterstøvler... hvor køber man nogle gode? jeg mangler underholdning til weekenden ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har købt et par brugte Angulus på trendsales. De er bare så fede og i fin stand og så tænker jeg at købe nogle gummistøvler med for, til når der bliver sådan rigtig vådt i vejret.

    SvarSlet
  3. men er de ikke så tunge de angulus?

    Jeg overvejer at gå efter Ecco/goretex støvlen... så den forhåbentlig kan klare mudderkaskaderne herude på grusvejen!

    SvarSlet
  4. Jeg synes ikke de føles tunge.

    SvarSlet