tirsdag den 20. september 2011

Nej, nu har jeg fandeme aldrig!

Ja, nu bliver den gamle (ok, unge) sgu sur, for hvad fanden sker der for Malou Stella!!

"Jeg føler lidt, at hun er ved at flytte hjemmefra." citat mor Britta. Ok, det ville jo egentlig også være en naturlig udvikling, hun er trods alt 20 år, men problemet er bare at krampen fuldstændig har glemt sin søn! Når man er nogens mor, så kan man eddersparkemig sgu da ikke bare flytte til København og sige; "see you om 4 uger!" Kraft helvede hvor bliver jeg gal, når jeg ser så egoistisk et tøsebarn, der er fuldstændig ude af stand til at sætte sin søns behov før sine egne.

Og så den dejlige dreng, altså. Helt fra han var helt lille, har jeg været helt forelsket i ham og bare tænkt, at han kan komme hjem til mig, så skal jeg dælme nok give ham kærlighed og omsorg og trygge rammer!

Ej, hvor bliver jeg GAL!

5 kommentarer:

  1. Malou Stella, tsk tsk tsk, hvad kan man forvente af hende.... For hende virker det mest af alt som om Tino er et andet tilbehør, som en hund eller taske hun kan tage med og vise frem, når hun altså gider. Mon ikke det er godt at bette Tino har mormor Britta.

    SvarSlet
  2. hun var alt alt alt for ung... og mor tog alt alt alt for meget over, så på en måde forstår jeg godt at hun er så uansvarlig mht Tino...

    og jeg er helt enig, han er simpelthen sådan et sødt og elskeligt barn!

    SvarSlet
  3. shit, jeg sidder og ser det nu på nutv. Det er jo FORFÆRDELIGT!!!!

    SvarSlet
  4. Ja, jeg blev også helt vildt forarget og ked på den stakkels lækre drengs vegne!

    SvarSlet
  5. Det afsnit jeg også godt. Sad og blev SÅ arrig på hende. Han er jo så SKØN!

    SvarSlet