søndag den 25. september 2011

RIP!

Jeg har haft en skøn weekend med masser af familiebesøg og rare stunder og havde også tænkt mig, at skrive noget sjovt om, at jeg havde dårlig samvittighed over, at være en usund mor, der bestilte pizza til aften og så endte det alligevel med, at ungen fik en nedsmeltning over, at det ikke var den pizza han plejer at spise, så han endte med kun at spise rugbrød.

Nå ja, det havde jeg tænkt mig, men så var det jeg lige mistede pusten fuldstændig, da jeg læste på facebook, at en fra min folkeskoleklasse (min venindes fætter), havde taget sit eget liv.

Puha, hvor sådan noget det bare rammer hårdt! Jeg kan slet ikke bære tanken om, at unge mennesker, på min alder, når så langt ud, at de ser døden som den eneste udvej. Det er så skræmmende!

Hvil i fred!

1 kommentar:

  1. Har jeg også prøvet - med en tidligere klassekammerat fra folkeskolen.
    Ikke selvmord - men en ulykke.
    Det føles så forkert og uretfærdigt.
    Det går op for én at man ikke er udødelig...

    SvarSlet