onsdag den 28. december 2011

Av!

Lige nu sidder jeg i sofaen og ynker mig selv, fordi jeg har hold i nakken og mega ondt af mig selv, fordi jeg på grund af førnævnte nakke, var nødt til at afbestille en tid til en ansigtsbehandling i dag. Øv! Mine dejlige drenge er taget på tur, hvilket er lækkert nok, for jeg har ikke lige overskud til hyper-energisk 2 årig lige nu. Så nu kan jeg jo bruge den tid på at vise jer de cupcakes, jeg lavede i går.



Jeg har lige bestilt en god portion kagesager fra Holland, som jeg glæder mig til at få fingrene i efter nytår.

Og nu, tilbage til ynk!

1 kommentar:

  1. Hej Luna

    Du har tidligere været interesseret i sukkerblomstkursus med Tanja Hansson
    Har du set de nye kurser?
    http://kagemums.blogspot.com/2011/12/blomsterkursus-med-tanja-hansson.html

    SvarSlet